вівторок, 30 грудня 2014 р.


Батьківські збори
Тема: Особливості організації навчального процесу
          підлітків.
Мета: 1. Розповісти батькам про ставлення школярів-підлітків до
                навчання, формування у них схильностей та інтересів у
                навчанні, визначення ними улюблених дисциплін.
                2. Обговорити з батьками прояви у підлітків факторів, що
                заважають правильній організації виконання домашніх
                завдань.
                3. Визначити роль батьків у прищепленні підліткам
                зацікавленості до навчання й самоосвіти.
Коментар: готуючись до проведення батьківських зборів, учитель
                    заздалегідь проводить анкетування і тестування учнів.
Анкета для учнів «Моє навчання»
(учні підкреслюють потрібні варіанти відповідей, дописують речення)
1.Навчатися в школі мені:
1) цікаво;
2) нецікаво;
3) не знаю.
2.Найулюбленіші предмети ________________________________________
3. Виконуючи самостійну роботу, я:
1) одразу ж беруся до справи, працюю завжди швидко;
2) спочатку намагаюсь зрозуміти завдання, ретельно все обмірковую, але потім дію без вагань, швидко;
3) дуже довго думаю, не можу почати виконання завдання, почуваю себе невпевнено;
4) завжди хвилююсь, почуваю себе неспокійно, тому, що _________________
__________________________________________________________________
4.Найчастіше я:
1) не розумію мети роботи;
2) не розумію завдання;
3) не знаю, як його виконати;
4) не вмію контролювати хід своєї роботи;
5) не знаю, як перевірити результати;
6) не вмію правильно розподілити час.
5. Я дуже ціную допомогу вчителя, товаришів.
1) так;
2) ні.
6. Якщо я б був учителем, то таким учням, як я, я б допоміг у наступному __________________________________________________________________

План бесіди
  1. Байдужість до навчання – проблема дитини чи дорослих?
  2. Помилкова формула «вивчи – дай відповідь».
  3. Як викликати у підлітка зацікавленість до навчання.
  4. Навчаємо підлітка навчатись.
  5. Педагогічний практикум для батьків.
Анкета для батьків
 «Вплив родинної атмосфери на успішність дитини»
1. Чи знаєте Ви, від чого залежить психологічний настрій дитини на веь день?
1) Так;
2) Ні.
2. Яке запитання Ви ставите дитині, коли вона повертається зі школи?
1) Які оцінки ти сьогодні отримав?
2) Що було цікавого в школі?
3) Чи не накоїв ти сьогодні що-небудь?
3.Що ви знаєте про те, як слід реагувати на успіхи та невдачі дитини у школі?
1) Знаю багато, бо багато читав про це;
2) Я мало читав про це;
3)Нічого не знаю.
4. Чи знаєте ви, що створює в родині атмосферу неспокою, що є перевантаженням для нервової системи дитини?
1) Так, знаю.
2) Знаю, проте хотілося б дізнатись більше.
3) Не знаю нічого.
5. Чи потрібна Вам порада щодо здійснення контролю за роботою дитини вдома і щодо надання їй розумної допомоги?
1) Так, необхідна.
2) Ні.
6. Чи вважаєте Ви, що підвищені  й агресивні інтонації є невід’ємною частиною виховного процесу в родині?
1) Так, це єдиний спосіб на дитину.
2) Так, але я обминаю цього.
3) Ні, це неприпустимо.
Памятка «Правила домашньої роботи»
  1. Побачити в тексті головне (виділити головну думку, правило, закон).
  2. Діалог з автором (у процесі читання учень начебто веде розмову з автором, перевіряє, чи співпадають його припущення з матеріалом підручника).
  3. Навчитись ставити питання (в процесі читання у свідомості учня мають виникати запитання до тексту).
  4. Складання плану ( накидати пункти плану; пункт плану – це стисле, в одне речення, формулювання основного змісту частини тексту).
  5. Суто запам’ятовування, самоконтроль (самоконтроль – необхідна умова і розуміння, і запам’ятовування).

Немає коментарів:

Дописати коментар